Zalety personalizacji zamówień w mobilnej gastronomii

Czym jest personalizacja zamówień? Jest to stosowana wśród wielu firm praktyka, która polega na dostosowaniu produktu, który oferują, do konkretnych wymagań klienta. Jak taka strategia sprawdza się dla gastronomii? Okazuje się, że radzi sobie świetnie!

To trend, który w ostatnich kilku latach jest z powodzeniem praktykowany w przeróżnych branżach oraz coraz częściej wybierany przez klientów. Dlaczego? W dobie globalizacji, na rynku można znaleźć wiele produktów i teoretycznie nikt nie powinien mieć kłopotu, aby odszukać ten, który idealnie spełnia jego oczekiwania. Rzeczywistość nie jest jednak tak kolorowa i zawsze znajdzie się jakieś “ale”. Każdy z nas, jako konsument, ma przecież swoje ściśle określone wymagania. I właśnie dlatego coraz częściej sięgamy po produkty stworzone specjalnie dla nas.

Dlaczego warto personalizować zamówienie?

Wolimy wybierać oferty, które są skrojone na naszą miarę. Personalizacja umożliwia klientom dostosowanie danego produktu do ich niepowtarzalnej wizji. Tym samym, jest to także najlepszy sposób dla firm i przedsiębiorców, aby zapewnić sobie sympatię i zaufanie wśród kupujących. Jak sprawdza się to w gastronomii i to w dodatku na kółkach?

W dzisiejszym artykule postaramy się wymienić największe korzyści i zalety spersonalizowanych zamówień – zarówno dla konsumentów, jak i właścicieli firm, które wprowadzają taką ofertę. Zapraszamy do lektury!

Personalizacja zamówień – korzyści dla klientów

  • Poczucie wyjątkowości

Klient, który sam skomponuje swoją sałatkę lub w pewnym, nawet bardzo małym, stopniu będzie uczestniczył w procesie przygotowywania jedzenia, poczuje, że jest ono wyjątkowe. Jeżeli sprzedajesz ze swojego roweru gastronomicznego przysmaki albo napoje, możesz zaproponować zamawiającym samodzielny wybór dodatków – gwarantujemy, że zadziała to pozytywnie na odbiór Twojego jedzenia!

  • Indywidualne podejście

Personalizowanie produktów buduje w konsumentach poczucie, że są traktowani indywidualnie, nieszablonowo. Nawet proste napisanie imienia na kubku z kawą, jak robią znane sieci kawiarni, sprawia, że klient będzie czuł się zauważony.

  • Zaspokojone potrzeby

A gdy klient czuje, że jego głos jest słyszalny, a potrzeby zaspokajane, jest zadowolony. Zyskuje on pewność, że jego zdanie ma znaczenie i jest brane pod uwagę. Skąd już mały krok do zostania stałym klientem!

Personalizacja ofert – korzyści dla sprzedawców

Konfigurowanie oferty to praktyka popularna w biznesie od zawsze. Jest to trick, dzięki któremu prawdopodobieństwo sprzedaży danego produktu zwiększa się od razu. Dzieje się tak ponieważ klienci o wiele chętniej decydują się na kupno czegoś, co spełnia wszystkie ich potrzeby i zostało “skonstruowane” specjalnie dla nich. Jakie korzyści odnotowuje wówczas właściciel biznesu gastronomicznego?

  • Powiększające się grono klientów

Oferta dopasowana do indywidualnych potrzeb generuje dobre opinie na temat firmy, nowe zamówienia i kolejki klientów. Nasza marka zaś staje się znana z szerokiej oferty i elastyczności.

  • Wyróżnienie się na tle innych ofert

Mobilny biznes i tak wyróżnia się już na tle innych, ale nie zaszkodzi zwiększyć tego efektu. Zróżnicowane menu, które każdy klient może dopasować do siebie, np. samodzielnie komponując przekąskę, sprawi, że kupujący dodatkowo doceni naszą pracę.

  • Poznanie swoich klientów

Personalizacja zamówień umożliwia poznanie ich potrzeb. Jest to aktywizacja ich i zaangażowanie w proces przygotowywania np. jedzenia, przez co są bardziej otwarci i śmielej komunikują swoje potrzeby.

Tworzenie mobilnych pojazdów gastronomicznych – Foodbike także stawia na personalizację!

Nie bez powodu piszemy tak dużo o tym, jak ważna jest personalizacja zamówień, które składają nasi klienci. Foodbike, jako prężnie działająca i rozwijająca się firma, także wychodzi naprzeciw indywidualnym oczekiwaniom. Każda osoba to dla nas oddzielna wizja, której chcemy być współtwórcami. Doskonale wiemy, że mobilny biznes wymaga wielkich pokładów kreatywności, ale też elastyczności.

Personalizujemy nasze rowery gastronomiczne Foodbike tak, aby idealnie wpisywały się w koncept ich przyszłych właścicieli. Stawiamy na system modułowy i ergonomię. Nasze rowery mogą spełniać przeróżne funkcje – w zależności od zastosowanych w nich rozwiązań. W lecie możemy montować w nich konserwatory na lody, w zimie – ekspresy do parzenia aromatycznej kawy. Wymagania i potrzeby naszych klientów są dla nas wyznacznikiem, jak mamy projektować kolejne modele.

Personalizacja wizualne jest dla nas równie ważna. Zdajemy sobie sprawę, że aspekt wyglądu odgrywa ogromną rolę nawet w tej branży. Nasze rowery gastronomiczne przyciągają uwagę przechodniów wszędzie tam, gdzie tylko się pojawią. Estetyczny wygląd, który inspirowany jest klasycznymi włoskimi rowerkami, wpasowuje się w wizję większości naszych klientów. Jesteśmy jednak otwarci na nowe projekty i pomysły.

Mamy nadzieję, że dzisiejszym artykułem potwierdziliśmy, że zdecydowanie warto umieścić w ofercie swojej firmy personalizację zamówień. W Foodbike sami stosujemy się do tej zasady i uważamy, że to najlepszy sposób, aby spełnić oczekiwania kupujących.

Komentarze z facebooka