Co można sprzedawać w mobilnej gastronomii?

W kilku ostatnich latach mobilna gastronomia jest coraz bardziej popularnym zjawiskiem na ulicach polskich miast. Prowadzenie restauracji na kółkach stało się dla osób, które chcą spełnić swoje marzenie o własnym biznesie gastronomicznym, świetną alternatywą. Rower lub food truck nie wymagają tak dużego nakładu finansowego, jak lokal stacjonarny, ale i tak mogą zapewnić właścicielom bardzo zadowalające zyski.

Czy więc warto w nie inwestować? Tak, ponieważ okazuje się, że można dzięki nim zarabiać przez cały rok, a nie tylko w sezonie letnim. Do tego wystarczy jedynie dobry pomysł i kilka zmian w menu! Pojazdy gastronomiczne nadal budzą w ludziach ogromną ciekawość, co sprawia, że z większą chęcią kupują z nich produkty. Wystarczy dopasować swoją ofertę do oczekiwań klientów, aby biznes na kółkach kręcił się w każdym sezonie!

Zmień menu i zarabiaj cały rok dzięki mobilnej gastronomii!

Mimo że mobilna gastronomia jest najbardziej rozchwytywana latem, nie oznacza to, że w czasie jesieni i zimy trzeba zamknąć swój rower w garażu i zawiesić biznes. Wprost przeciwnie! Prowadzenie działalności gospodarczej, zwłaszcza związanej z jedzeniem, wymaga od właścicieli elastyczności i umiejętności dopasowania się do panujących aktualnie warunków. Na szczęście dobrze prowadzony biznes na kółkach ułatwia to wszystko, ponieważ może funkcjonować i przynosić korzyści przez cały rok.

Jak to działa? Jak to możliwe, żeby mieć klientów niemal na okrągło? Kluczem do powodzenia jest tutaj zdolność do zmiany. Właściciel punktu gastronomicznego może niewielkimi kosztami zmienić profil swojej działalności, np. dokupić ekspres do kawy lub palnik, i rozszerzyć swoją ofertę o produkt, który jest najbardziej pożądany w danej porze roku. Z modułowymi rowerami gastronomicznymi Foodbike taka zmiana jest nie tylko bardzo prosta, ale też opłacalna!

Przekąski z food trucka i roweru gastronomicznego – sprzedawaj jedzenie w każdym sezonie

Dania, przekąski i napoje sprzedawane “na ulicy” mają wielu zwolenników. Głównie dlatego, że aby je kupić, nie trzeba specjalnie iść do restauracji, uprzednio rezerwować stolika i czekać długo na realizację zamówienia. Mobilne punkty gastronomiczne są dla ludzi, którzy cenią swój czas, wygodę, a przy tym oczywiście świetną jakość jedzenia. Ich potrzeby istnieją przez cały rok, dlatego nie trzeba zamykać swojego biznesu po jednym sezonie, jeżeli zajmujemy się np. sprzedażą gofrów. Co wtedy zrobić? Nie ograniczać swojej wyobraźni! Z rowerami gastronomicznymi Foodbike można łatwo zmienić profil swojej działalności i wyjść naprzeciw aktualnym potrzebom klientów, proponując inne dania.

Usługi gastronomiczne mogą być naprawdę różnorodne, a rower lub food truck idealnie dopasują się do nowej wizji. W ten oto sposób z punktu, z którego w lato sprzedawało się słodkie przekąski, można zrobić punkt sprzedaży zapiekanek albo hot dogów.

Lody, orzeźwiające koktajle, lemoniady – najlepszy pomysł na sezon letni

Kto nie lubi lodów? Zdecydowania większość ludzi jest entuzjastami tego zimnego przysmaku. Właśnie dlatego to sprzedaż lodów z food trucka lub roweru gastronomicznego jest pomysłem, na który decyduje się coraz więcej przedsiębiorców. Stosunkowo niski próg wejścia w inwestycję i niskie koszty utrzymania takiego biznesu, w połączeniu ze sporymi zyskami, przynoszą satysfakcję każdemu właścicielowi.

To samo tyczy się sprzedaży wszelkich płynów – lemoniady, smoothies, świeżo wyciskanych soków i koktajli. Zimne napoje na dowóz to prawdziwa żyła złota, szczególnie w upalne lato. W Polsce można spotkać riksze i rowery gastronomiczne na ulicach, w parkach i w centach miast. Dzięki swojej mobilności i ergonomicznym wymiarom, pojazdy te bardzo usprawniają proces sprzedaży – bez problemu dotrą tam, gdzie akurat przebywają najbardziej spragnieni, potencjalni klienci. A gdy lato mija, co wtedy?

Aromatyczna kawa i gorąca herbata – napoje idealne na mroźne pory roku

Rower gastronomiczny można wykorzystać w inny sposób, który przyniesie korzyści nawet w zimniejsze pory roku. Czy wraz z końcem sezonu letniego należy zamknąć swoją restaurację na kółkach? Absolutnie nie!

Serwowanie ciepłych napoi w miejscach, gdzie codziennie pojawiają się tłumy ludzi, to dobry pomysł, aby przedłużyć funkcjonowanie mobilnej gastronomii poza sezonem letnim. Sprzedaż kawy, czekolady i herbaty np. w centrum miasta lub blisko biurowców, w których pracuje duża liczba osób, w wielu przypadkach okazało się prawdziwym sukcesem. Ludzie lubią świeżo mieloną kawę, ale nie mają czasu czekać na nią w kolejce w kawiarniach. Nie każdy bierze też ze sobą swój termos, a kawa w miejscu pracy nie zawsze spełnia smakowe wymagania. Dla takich osób pełna aromatu kawa lub gęsta, słodka gorąca czekolada będą prawdziwym wybawieniem!

Obawiałeś się, że mobilna gastronomia to biznes na jeden sezon? Mamy nadzieję, że teraz zmieniłeś już zdanie. Gwarantujemy, że z rowerami gastronomicznymi Foodbike własny biznes będzie przynosił Ci zyski przez cały rok. Nasze rowery są wielofunkcyjne i dopasowane specjalnie do potrzeb klientów – skontaktuj się z nami i przekonaj się o tym sam.

Komentarze z facebooka