Jak wyposażyć swój pojazd gastronomiczny z Foodbike?

Wielu przedsiębiorców, którzy dopiero co zdecydowali się na inwestycję w rower gastronomiczny, staje przed pytaniem „co dalej” i napotyka na swojej drodze pierwszy impas. Mobilna gastronomia rozkłada wachlarz możliwości, jak można ją wykorzystać, jednak decyzja należy do właściciela, a ten czasami nie wie, jaki wybór będzie właściwy.

Przede wszystkim, już na etapie planowania własnego biznesu gastronomicznego, przedsiębiorca musi wiedzieć, jaki produkt chce sprzedawać. Od tego zależy specyfikacja całego wyposażenia, w które musi się następnie zaopatrzyć. Cała strategia promocji także opierać się będzie na produkcie więc najważniejsza kwestia to wybrać dobrze to, czym chcemy się zajmować. Jak tego dokonać? Na pewno poprzez zbadanie potrzeb rynku. Musimy zorientować się, czy na produkt, który chcemy sprzedawać, znajdziemy w naszej miejscowości popyt. W tym celu najlepiej przeanalizować oferty konkurencji, a także pytać ludzi, czy byliby zainteresowani tym, co mamy do zaoferowania. Lepiej już na początku wykazać się metodycznością i analizować sprawy na chłodno. Dzięki takiej postawie unikniemy rozczarowania i strat w przyszłości.

Czego nie może zabraknąć w rowerze gastronomicznym – Foodbike radzi

Jeżeli zdecydowaliśmy już o profilu naszej gastronomii, musimy zadbać o dedykowane wyposażenie pojazdu. Już na etapie jego produkcji wiele jest kwestii, których trzeba obowiązkowo się trzymać. Tym zajmujemy się my! Foodbike wie, że w mobilnym biznesie gastronomicznym bezpieczeństwo pracowników i klientów to wartość nadrzędna, którą powinno się respektować. Dlatego nasze sprzęty konstruujemy z najwyższą starannością i biorąc pod uwagę wszelkie normy BHP i sanepidu. Rowery gastronomiczne Foodbike charakteryzują się niską awaryjnością i świetną wytrzymałością na warunki pogodowe.

W rowerze gastronomicznym nie może zabraknąć też produktów najwyższej jakości. Najlepiej już na etapie planowania biznesu gastronomicznego szukać zaufanych firm i dostawców. Doświadczony przedsiębiorca wie, że jakość produktu to wartość nadrzędna. Produkt świadczy o nas samych i jest głównym powodem, dla którego klient wraca w to samo miejsce.

W każdym rowerze gastronomicznym nie może zabraknąć także profesjonalnego wyposażenia. Foodbike oczywiście doradza klientom przy jego wyborze. W zależności od tego, jaka jest specyfikacja naszego biznesu gastronomicznego, powinniśmy zainwestować w sprzęty, które są nam specjalnie dedykowane i niezbędne. Jeżeli mamy rower do lodów, będą to nierdzewne konserwatory, jeżeli sprzedajemy kawę – ekspres ciśnieniowy.

To, czego nie może nam zabraknąć to też dobra reklama. Musimy postawić na bycie miłym, kontakt z klientem i promowanie marki. Właściciel roweru gastronomicznego powinien robić wszystko, aby jego pojazd był widoczny i rozpoznawalny w mieście. Ma to ogromny wpływ na zyski dla biznesu!

Oryginalny wygląd zewnętrzny roweru gastronomicznego skuteczną reklamą?

Bez wątpienia tak! Nic tak nie przyciąga klientów jak ciekawy i oryginalny design. Jest to pierwszy haczyk, na jaki właściciel mobilnej gastronomii może złapać mijających go ludzi. Musimy zaakceptować to, że „jak Cię widzą, tak Cię piszą”. Człowiek najpierw wyrabia sobie opinię na podstawie tego, co widzi, a później weryfikuje ją przy użyciu innych zmysłów. Musimy skusić potencjalnego klienta, aby miał ochotę poznać nasz gastronomiczny biznes. Nie jest to takie trudne! Wózki i rowery gastronomiczne od kilku sezonów cieszą się ogromną popularnością w Polsce. Można powiedzieć, że trwale wpisały się w krajobraz miast. Wróży to świetną przyszłość dla ich właścicieli, ponieważ będą oni mieć stałe grono klientów i budować renomę. Tak samo, coraz więcej pojazdów gastronomicznych pojawia się na naszych ulicach, a to z kolei sprawia, że samo posiadanie wózka gastronomicznego nie czyni nas już tak oryginalnymi jak wcześniej. Nie możemy stawiać już tylko na fakt posiadania mobilnej gastronomii, ponieważ to będzie za mało, aby się wyróżnić. Jak więc działać w takiej sytuacji?

Foodbike radzi, aby postawić na nietuzinkowy wygląd! W tym pierwszym aspekcie pomocne może być oferowane przez nas malowanie proszkowe. Jeżeli intencją właściciela jest, aby wyróżniać się na tle szarego miasta i innych pojazdów gastronomicznych, może on postawić na krzykliwe kolory, jak żółty, zielony czy czerwony. Wówczas, cała powierzchnia roweru gastronomicznego malowana jest na dowolny kolor przewodni. Wartą uwagi opcją jest też oklejanie pojazdu folią – można na niej wydrukować dowolnie wybrane przez właściciela grafiki, np. logo i nazwę firmy. Malowanie i folia to świetne sposoby, aby spersonalizować swój własny biznes gastronomiczny i sprawić, że nikt nie przejdzie obok niego obojętnie.

Pamiętajmy jednak, że za sukces to synteza wielu kwestii. Wliczamy w to wygląd i estetykę, ale także jakoś produktu i wyposażenia. To ekscytujące, bo w ogólnym rozrachunku okazuje się, że dosłownie wszystko ma wpływ na to, jak rozkręci się nasz biznes na kółkach!

Komentarze z facebooka